torsdag 6 juli 2017

En hel dag med Celine :)

Hon är klok som en bok.
Vi har haft långa diskussioner om kärlek rymden aliens osv.
Hon vet vad hon pratar om trots att hon bara är elva men väldigt nära tolv :)
Jag har haft en tjej här som legat i sängen och sjungit i mitt öra,
iiiiiiii wiiiiiil alwaaaaays love you.
Medans jag försökte vila efter maten.
Jag visste inte om jag skulle uppskatta det eller inte för jag försökte sova.
Men varje gång det var nära att jag somnade så kom det igen.
iiiii wiiiiil alwayyys  love you.
Celine är den typen som uttrycker sin kärlek.
Så hela dagen i dag har det låtit,Jag älskar dig farmor.
Och jag-Jag älskar dig mer Celine.
Jag har medvetet alltid använt samma parfym när mina barnbarn är i närheten.
Celine speciellt säger alltid,
Du luktar alltid så gott du luktar farmor.
Finaste Celine jag älskar dig och nu känns det så tomt och tyst här.
Efter att vi har pratat hela dagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar